Friday, January 29, 2010

.Yang baru & yang lama.

Macam mana nak beralih pada yang baru kalau yang lama tak dialihkan.

Macam mana nak alihkan yang lama kalau ianya dah jadi separuh dari kehidupan.

Nak simpan yang lama,ia terlalu meyakitkan.

Nak dibuang, hati pulak tak kesampaian.

Kesimpulannya, merana la diri dok sorang-sorang kesepian.

7 comments:

fiD said...

tapi semua tu pengalaman kan???

yg buruk jadikan iktibar, yg bek jadikan kekuatan

eD's photography said...

macam tengah kecewa je...huhu...nape nie

Zuewairy said...

aik kata balik rumah;)

kesepian apenya..

::FAIZ FARISH:: said...

tak faham... ni nak buang apa? barangkah?

dak eina said...

"Nak simpan yang lama,ia terlalu meyakitkan.

Nak dibuang, hati pulak tak kesampaian."

huhu bet0l2. simpan kang tmbh2 sakit. kalau buang syg pulak. dlm mksud nie kn.??? :(

iman said...

OMG,same here..so jgn rase kesepian tau sbb bukn awk sorg je yg rase cmtu..chill k..=)

deqyalalink said...

hai wirdah ! :) jgn sedih..just move on. lyfe never rewind..