Friday, January 1, 2010

.Kek harijadi untuk MAK.










  Kek itu hasil yg I buat sendiri oke.I balik umah semalam semata-mata nak celebrate birthday mak.Tak sempat nak cari kek kat kedai coz semalam byk kedai tutup cuti tahun baru.So,I plan nak buat kek sendiri,hasil air tangan I khas untuk mak.

  
Happy birthday to you Mak!
Pn Solihah bt Hj Yusoff.
02.01.2010


Tyme ni celeberate di rumah je.Maybe malam ni baru ayah belanje makan diner :)

Oh.sedap kot kek I buat niyh.Tak sampai sejam,dh tinggal ini je.

8 comments:

missiesya said...

sedapnya kek..buat cendiri ke?

Pakcu said...

kadang-kadang yg dibuat sendiri tu lebih istimewa daripada yg dibeli~ =)

cik EPAL said...

nak kek hari jadi juga :)

ini blog wirdah said...

missiesya :tepong naik sendiri je.kui3x =)

pakcu:yeah.sangat setuju.betol betol betol.

cik Epal:hehe,cik epal ramai peminat,musti dpt kek harijd byk nti.hee~

iEnA eLiEnA said...

hye
nk jadi model ?

do visit my blog & add me as ur referal.hadiah menarik!

visit me at :

http://ienaeliena.blogspot.com/2010/01/hannah-talent-ingin-menjadi-model.html

jgn lupe letak link sy if u masuk contest ini ye..hee

gudluck~

GhOsToNe said...

kek buat sndiri???

slmt hari lahir buat mak kite!!!

ini blog wirdah said...

GhOsToNe:mak kite?eh,mak kamoo pun besday rini eh?

The Absolute said...

indahnya hidup dapat celebrate best'day org tersayang kan=)