Sunday, January 10, 2010

.REVIEW AJL 24.

Anugerah Juara lagu 24 dah pon tutup tirai semalam.
Tahniah la untuk lagu PERGI,komposer Pete Teo,lirik Amran Omar dan juge penyanyinya Aizat.Kau orang memang layak untuk menang.I tak nak ulas banyak pasal persembahan artis malam tuh.Pasti ramai blogger laen yang jadi wartawan sebaik shj AJL habes semalam kan :) Nak tau lebih,sila la baca entri mereka  ini zue, insan tinggi & izzah.
Overall,persembahan artis malam tu semua best-best.Masing-masing ada gimik tersendiri.
Ape pon,Faizal Ismail,Ally iskandar & Cheryl Samad sangat best.Dorang handle majlis dgn baek sekali.Kelakar dan sgt chumell.Wee =)
Lepas ni takde dah iklan komersial anak tangga,lighting lebih & kasut tinggi tu.

p/s:Aizat,tahniah doe kau menang dua anugerah combo terus.Dapat duet tu kene divide sikit kat budak-budak sekolah tuh =)


5 comments:

fiD said...

tahniah kat yuna, hahaahahah

[z@ck] said...

hope thun depan MC dikekalkan..
=P

Zuewairy said...

yg penting aizat mng;)

didi dido said...

adehh. ta tgk la
;(

NeenaAnuar said...

exactly! MC memang sgt2 cool & funny... ;)