Saturday, February 20, 2010

.Terima la hakikat weyh.


Tajok entri tu I tujukan spesial untuk diri I sendiri. Orang lain jangan nak terasa or merasa okeh. Sesungguhnya I kene terima hakikat perit ni. Jiwa dan mental kene bersedia. Terima keadaan ni dengan hati yang lapang sebesar padang bola. 

Menunggu detik ..
Sebentar lagi I akan pulang.
USM ,i'm coming bebeh  !
Selamat tinggal rumah(=.=)

Okayh.Kene berhenti menaip sekarang. Bag tak packing lagi. Satu haprak tak kemas. Dah pukul berapa dah ni. Tsk. Got to go now.


23 comments:

NeenaAnuar said...

alololo.. ciannyer... dah nak balik U balik yek... takper... check calender balik when is the next holiday.. kejap jer nanti adik balik ke kg lagi... :D

miloicekaw1119 said...

kt pun nk blik ni..tata

Mimpi said...

Haha~
p kemas cpt.

zulhilmi bdk blur said...

trasa...
waaa

deqyalalink said...

huhu..deqya lagi la, jumaat ag dah smpi ukm :)

fathiahRAIHANA said...

ana pom na bye2 kat ruma jg
jpg da nak balek asrama :(

naz said...

jaga diri

Atan Athen said...

kire ok la tu dpt blk lmbt
i ari jumaat aritu dh blk shah alam

fiD said...

aku xbalek pon,hahaha..

sebab aku mmg kat kolej,ahaha

sugar2 kapas strawberry said...

hv a safe journey.. ;))

yoro okino said...

aku dah selamt smpai dah pon
huhuh
salam peknlan..
singgah balik..=)sta

miya said...

tak balik2 ag umah ni. haaaaaaa T_T
benci. jeles2!!


www.definasihidup.blogspot.com

helena's said...

saya juga kene terima hakikat saya lapa!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.i dah kt melaka dah
.hmm bosan :(

E.d.Y said...

best pe balik campus..hehe

taqie said...

blaja rajin2..
gudluck! :)

Billet-DOux said...

Sampai dah ke?

(lambat ne, maap..hehe)

^ ZuMaWaMBa ^ said...

hehehe~
imma igtkan hakikat ape la td!
:D

izzad b* said...

gudluck

norfaridahanum said...

i december nnt br balik msia....sob3.

caluk@cencaluk said...

dah balik u ke --> salam singgah

Aus said...

wirdah..
dah pulang..
hahahak..

Akif Mazlan said...

apa hakikatnya?