Saturday, December 19, 2009

Girls:Jangan,Jangan,Jangan . .


Entry ni khas untuk kaum ibu wanita,cik adek manes mcm jintan manis tak kira la isteri orang,awek orang or yg masih single mingle mcm I.*nak gtau jugak :p

Bagi kamu-kamu yg selalu merengek,komplen dan bersungut kerana  mengalami kebosanan tahap dewa,apa kata korang g la amek cuti,tenangkan fikiran yg kusut masai itu,pegi rehat lama-lama carik boyfreind ,NUR amina . Pegilah bercuti ke mana-mana destinasi dgn kawan-kawan ke,family ke,sanak saudara ke or sape-sape je la yg boleh dipercayai  mungkin ke langkawi,pangkor,port dickson or fraser hill.Semuanya indah ada di Malaysia.*iklan cuti-cuti 1 Malaysia.

Tp yang paling penting,jagalah keperibadian diri sbg seorang muslimah.
Jangan terlepas laku.Jangan terjerit-jerit.Jangan ketawa kuat-kuat.Jangan pakai seksi-seksi.
.
.
.
.
.
.
.Jangan pulak nak main-main mata.I boleyh la..oopps


3 comments:

Zuewairy said...

hhahahaha.. kamo sorg jer eh ble main mata..

ini blog wirdah said...

hohoho..I boleyh la coz i'm single okayh!

Fatin Aliyya said...

haha.siap pesnn khdmt msyrkt laei.:)

fatin pn ct2 malaysia gak.g kedai bl milo kat dpn umah jek.:)