Friday, July 10, 2009

Again tag dr NANA setelah sekian lama i tak di tag

1. Ape perasaan anda sekarang?
Xtau la.bercampur baur.but yg i tahu,i xnk dijangkiti H1N1.plz..

2. Saya nak makan?
xda nafsu nk mkn pun skang.

3. Saya tak suka?
Pd byk benda.But,most important i x suke lelaki yg suke menipu perasaan psgnnya.Huh!

4. Impian saya?
I nk jd jutawan.Go babe go!

5. Haiwan yang saya tak suka?
If serangga kecik2 tu,i xsuke dgn riang-riang.Bising!

6. Saya harapkan?
Ntk kali ni,i hope dpt jd yg terbaik.Tak kire apepun yg i buat.

7. Jika boleh putarkan masa?
i think i prefer ntk kembali tyme zaman sekolah menengah.Yeah,sgt2x best!

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Mybe dh jd bini org,mak org pun,perhaps!0ouh.i x pk pun tentang sume itu lg.Hahaha

9. Handphone saya adalah sebuah?
sebuah gadget yg sgt penting dlm idup i.If i bosan,i sms,calling2 wit my lalinks.

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
Heheheh..i ase seklai je kot.Yg selebihnye tu i je syok sendiri kot :)

11. Saya suka pada?
Now,i suke n syg sgt kt Baby i.

12. Kawan-kawan saya?
Pelbagai ragam!Macam2 ada :)

13. Pernah dikhianati?
0o0uch!absolutely PERNAH!

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
I x sure nk wat ape kt dia.Apepun,i akan doakan yg terbaik buat dia.

15.Siapakah yang mahu anda tag?
*ama
*amalina
*gardenia boy
*ihsan

No comments: